Φτιάξε 10 απίστευτες συνταγές 3 υλικών μόνο!



Διατροφή, κουζίνα, Σπιτικές Συνταγές, Συνταγές, υγιεινή διατροφή, hacks,


Χρειάζεσαι μόνο 3 υλικά για να φτιάξεις αυτές τις υπέροχες και εύκολες συνταγές για φαγητά και γλυκά! Δες τις συνταγές:


Φτιάξε με 3 μόνο υλικά: 

μπράουνιζ, κουλουράκια από φυστικοβούτυρο, mac & cheese, κλασική ιταλική σάλτσα, κρουασάν σοκολάτας, σορμπέ πορτοκάλι, σάλτσα πέστο, πουτίγκα λεμόνι, χορτοφαγικό μπέργκερ και καναπεδάκια πατάτας με μπέικον!

1. Αυγά + Αλεύρι + Nutella = Μπράουνις (brownies)!


Διατροφή, κουζίνα, Σπιτικές Συνταγές, Συνταγές, υγιεινή διατροφή, hacks,


Ποσότητες & οδηγίες:
Χρειάζεσαι 2 αυγά, 1 κούπα αλεύρι για όλες τις χρήσεις και 1 κούπα nutella ή μερέντα.

Ανακάτεψέ τα, στρώσε το μίγμα σε ένα ταψάκι και ψήσε για 15 λεπτά μόνο!

2. Φυστικοβούτυρο + Zάχαρη + Aυγά = Κουλουράκια από Φυστικοβούτυρο!


Διατροφή, κουζίνα, Σπιτικές Συνταγές, Συνταγές, υγιεινή διατροφή, hacks,

Ποσότητες & οδηγίες: 
Χρειάζεσαι 1 αυγό, μια κούπα φυστικοβούτυρο και μία κούπα ζάχαρη.

Ανακάτεψέ τα, πλάσε τα κουλουράκια σου και ψήσε τα σε προθερμασμένο φούρνο για 12-15 λεπτά.

3. Γάλα + Mακαρόνια + Tυρί Tσένταρ = Mac & Cheese / Κρεμώδη Μακαρόνια με Τυρί!


Διατροφή, κουζίνα, Σπιτικές Συνταγές, Συνταγές, υγιεινή διατροφή, hacks,


Ποσότητες & οδηγίες:
Χρειάζεσαι 2 κούπες γάλα, 2 κούπες μακαρόνια κοχύλι (ή όποιο κοφτό σου αρέσει) και μία κούπα τυρί τσένταρ τριμμένο. Σε ένα μικρό τηγάνι βάλε σε σιγανή φωτιά τα μακαρόνια να βράσουν μέσα στο γάλα.

Ανακάτευε συχνά και μην τα αφήσεις να παραβράσουν όμως. Βγάλε τα μακαρόνια από τη φωτιά και ρίξε το τυρί.

Ανακάτεψέ τα μέχρι να λιώσει τελείως. Μην ξεχάσεις να βάλεις αλατοπίπερο!

4. Ντομάτες + Κρεμμύδι + Βούτυρο = Κλασική Ιταλική Σάλτσα Ντομάτα!


Διατροφή, κουζίνα, Σπιτικές Συνταγές, Συνταγές, υγιεινή διατροφή, hacks,


Ποσότητες & οδηγίες: 
Θα χρειαστείς 2 κούπες αποφλοιωμένα ντοματάκια κονσέρβας ή 3 κούπες φρέσκιες ντομάτες (ξεφλουδισμένες και κομμένες στη μέση), 1 μεγάλο κρεμμύδι ψιλοκομμένο και 5 κουταλιές της σούπας βούτυρο.

Βάλε όλα τα υλικά σε μια κατσαρόλα και βράσε τα σε χαμηλή φωτιά για 45 λεπτά, ανακατεύοντας σε τακτά διαστήματα. Μην ξεχάσεις το αλατοπίπερο!

5. Φύλλο σφολιάτας + Κομματάκια Σοκολάτας + Αυγά = Κρουασάν Σοκολάτας!


Διατροφή, κουζίνα, Σπιτικές Συνταγές, Συνταγές, υγιεινή διατροφή, hacks,

Ποσότητες & οδηγίες: 
Εφοδιάσου με 1 πακέτο φύλο σφολιάτας, 1 σακουλάκι κομματάκια σοκολάτας (ή μια σοκολάτα της αρεσκείας σου, ψιλοκομμένη) και 1 αυγό για να αλείψεις τα κρουασάν σου.

Κόψε το φύλλο σε μικρά διαγώνια κομμάτια, μοίρασε σε αυτά τα κομμάτια σοκολάτας και τύλιξέ τα σε σχήμα κρουασάν.

Ανακάτεψε σε ένα μικρό μπολ το αυγό με λίγο νεράκι και άλειψε τα κρουασάν. Ψήσε τα μέχρι να ροδίσουν.

6. Ζάχαρη + Χυμός Πορτοκάλι + Αλάτι = Σορμπέ Πορτοκάλι!


Διατροφή, κουζίνα, Σπιτικές Συνταγές, Συνταγές, υγιεινή διατροφή, hacks,


Ποσότητες & οδηγίες: 
Θα χρειαστείς 2 κούπες χυμό πορτοκάλι, 4-6 κουταλιές σούπας ζάχαρη και ελάχιστο αλάτι στη μύτη ενός μικρού κουταλιού.

Ανακάτεψε αρκετά όλα τα υλικά σου μέχρι να λιώσει τελείως η ζάχαρη και το αλάτι. Ακολούθησε τις οδηγίες όπως θα έφτιαχνες παγωτό.

Δηλαδή, βάλε το σε ένα μπολ στην κατάψυξη και κάθε φορά για 2-3 φορές, όταν παγώνει, ανακάτευέ το με ένα πιρούνι μέχρι να γίνεται κρέμα.

7. Βασιλικός + Ελαιόλαδο + Αλάτι = Σάλτσα Πέστο!


Διατροφή, κουζίνα, Σπιτικές Συνταγές, Συνταγές, υγιεινή διατροφή, hacks,


Ποσότητες & οδηγίες: 
Πλύνε και ψιλοκόψε ένα ματσάκι βασιλικό. Στη συνέχεια βάλε στο μούλτι ή μπλέντερ μια κούπα ελαιόλαδο και όσο αλάτι προτιμάς.

Κόψε τα μέχρι το μίγμα σου να γίνει παχύρρευστο και ομοιόμορφο. Φύλαξε τη σάλτσα στο ψυγείο ή μέσα σε καλά κλεισμένο και αποστειρωμένο γυάλινο βάζο.

8. Λεμόνια + Κρέμα Γάλακτος + Ζάχαρη = Πουτίγκα Λεμόνι!


Διατροφή, κουζίνα, Σπιτικές Συνταγές, Συνταγές, υγιεινή διατροφή, hacks,

Ποσότητες & οδηγίες: 
Θα χρειαστείς 4 λεμόνια, 2 1/4 κούπες ζάχαρη και 3.5 κούπες κρέμα γάλακτος (όχι light). Στύψε τα λεμόνια και κόψε τη φλούδα από τα λεμόνια σε μικρές λωρίδες.

Βάλε τις φλούδες σε ένα μεγάλο τηγάνι και κάλυψέ τις με νερό.

Βράσε τις σε χαμηλή φωτιά για 10 λεπτά. Στράγγισέ τις και βάλε τις ξανά στο τηγάνι μαζί με 1 1/4 φλιτζάνι νερό και 1 1/4 φλιτζάνι ζάχαρης και βράσε τις πάλι σε σιγανή φωτιά.

Σε 10 περίπου λεπτά αφαίρεσε τις λωρίδες από τηγάνι και βάλε τις σε ένα μπολ. Κάλυψέ τις με 1 φλιτζάνι ζάχαρη και άσε τις να κρυώσουν.

Στο τηγάνι πάλι με το υπόλοιπο σιρόπι, πρόσθεσε την κρέμα και σιγοβράσε το για περίπου 15 λεπτά.

Πρόσθεσε τον χυμό των λεμονιών και το αλάτι, ανακάτεψε λίγο και άσε το να κρυώσει ελαφρά. Ρίξε την πουτίγκα σε ποτήρια και άσε τα όλη νύχτα στο ψυγείο να πήξει.

Γαρνίρισε με τις ζαχαρωμένες φλούδες και σέρβιρε!

9. Γλυκοπατάτες + Φασόλια + Ταχίνι = Χορτοφαγικό Μπέργκερ (veggie burger)!


Διατροφή, κουζίνα, Σπιτικές Συνταγές, Συνταγές, υγιεινή διατροφή, hacks,

Ποσότητες & οδηγίες: 
Θα χρειαστείς 1 μέτρια βρασμένη γλυκοπατάτα, 1 κουταλιά σούπας ταχίνι και 400 γραμμάρια βρασμένα φασόλια. Βάλε τα σε ένα μπολ και λιώσε τα με ένα πηρούνι.

Πλάσε μεγάλα μπιφτέκια και ψήσε τα 15 περίπου λεπτά ή μέχρι να ροδίσουν και να γίνουν τραγανά εξωτερικά.

Πρόσθεσε αλατοπίπερο και πειραματίσου όσο θες διότι η συνταγή απογειώνεται αν προσθέσεις και κρεμμύδι ή/και μυρωδικά. Σερβίρεται ιδανικά με φρέσκο ψωμάκι και αβοκάντο.

10. Πατάτες + Τυρί Κρέμα + Μπέικον = Καναπεδάκια Πατάτας!



Διατροφή, κουζίνα, Σπιτικές Συνταγές, Συνταγές, υγιεινή διατροφή, hacks,


Ποσότητες & οδηγίες: Θα χρειαστείς 4 μέτριες πατάτες, 10 κομμάτια μπέικον και μισή κούπα τυρί κρέμα. Πλύνε τις πατάτες καλά, άλειψέ τις με λίγο λάδι προαιρετικά και ψήσε τις στον φούρνο μέχρι να μαλακώσουν.

Άσε τις να κρυώσουν, κόψε τις στα δύο και προσεκτικά με ένα κουταλάκι αφαίρεσε το εσωτερικό τους. Τοποθέτησε τα μισά "κουπάκια" πατάτας στο ταψί και τύλιξε γύρω τους από μια λωρίδα μπέικον.

Σε ένα μπολ ανακάτεψε καλά το εσωτερικό από τις πατάτες, δύο ψιλοκομμένες λωρίδες μπέικον και το τυρί κρέμα και γέμισε τα κουπάκια πατάτας. Ψήσε μέχρι να γίνει τραγανό το μπέικον.

Καλή επιτυχία!

Ακόμα: 



Για περισσότερο SUXUMUXU ακολούθησέ μας στο Twitter! :)


Εάν σου άρεσε αυτό το άρθρο, μοιράσου το! »»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου