Τα βασικά για να χάσεις βάρος και να το διατηρήσεις



Εάν επιθυμείς να χάσεις βάρος αλλά είτε δεν τα καταφέρνεις είτε το ξαναπαίρνεις, τότε κάτι από τα παρακάτω ενδέχεται να μην το έχεις λάβει υπόψη σου. 




Ρίξε μια ματιά και πάρ' το πάλι απ΄την αρχή, αυτή τη φορά σωστά και για πάντα!


Ψυχολογία - Απόφαση με διάρκεια!

Δεν είναι τυχαίο που το διαβάζεις πρώτο. Δεν αρκεί μονάχα να αποφασίσεις ότι πρέπει να χάσεις βάρος. 

Πρέπει ταυτόχρονα η απόφασή σου να είναι για πάντα. 

Πρέπει να οραματίζεσαι το σώμα σου μετά από 5, 10,20,30 χρόνια και να το βλέπεις όπως το ονειρεύεσαι. 

Πρέπει να αποφάσισες πως με αργά και σταθερά βήματα θα καταφέρεις να φτάσεις το σώμα σου στα επίπεδα που εσύ θέλεις. Και δεν θα γυρίσεις πάλι πίσω.



Διατροφή - Αληθινή προσπάθεια!

Ναι, όλα επιτρέπονται σε ένα σωστό διαιτολόγιο. 

Ναι, και οι παρασπονδίες και τα γλυκά και το αλκοόλ είναι μέσα στο πρόγραμμα. 

Ναι, δεν πρέπει να σε κατατρώνε οι τύψεις για κάθε γλυκάκι που κατάπιες. 

ΌΜΩΣ. Εάν όντως πήρες την απόφασή σου για το σώμα που ονειρεύεσαι, η διατροφή σου πρέπει να ακολουθεί τους κανόνες. 

Χωρίς κάποια στέρηση και πείνα, χωρίς έστω εναλλακτικές λύσεις στις αγαπημένες σου λιχουδιές, δύσκολα θα δεις αποτέλεσμα και κυρίως, δύσκολα θα το συνεχίσεις διότι ως γνωστόν, κινδυνεύεις να τα παρατήσεις άμα δεν βλέπεις αποτελέσματα.



Τρόπος ζωής - Πραγματική αλλαγή!

Εάν κάθεσαι όλη μέρα σε μία καρέκλα δουλεύοντας και το πρώτο πράγμα που κάνεις μόλις σχολάσεις είναι ακόμη μία καρέκλα, ένας καναπές ή ένα κρεβάτι, τότε είτε πίνεις μόνο νερό για να χάσεις βάρος, είτε αρχίζεις να αυξάνεις τις θερμίδες που καις. 

Ακόμη και ένα αυστηρό πρόγραμμα 1.000 θερμίδων απαιτεί κάποιες καύσεις για να δουλέψει, πόσο μάλλον ένα πρόγραμμα διατροφής. 

Άλλαξε τον τρόπο ζωής σου σταδιακά και σταθερά αλλά χωρίς πισωγυρίσματα και για πάντα. 

10 λεπτά περπάτημα μέσα στο σπίτι αλλά κάθε μέρα μεταφράζονται σε αρκετά κιλά απώλεια σε έναν χρόνο. 

 Ξεκίνα με μικροαλλαγές και η μεταμόρφωσή σου θα σου δώσει τα κίνητρα που χρειάζεσαι για να τις μεγαλώσεις!



Πρόληψη - Το Κόκκινο Καμπανάκι!

Ένα υπέροχο κορμί και η ποθητή απώλεια βάρους δεν είναι κάτι που το φτάνεις μία φορά και ξεμπέρδεψες. 

Δεν είναι καθόλου δύσκολο να επανέλθεις διότι το σώμα σου αυτόματα λόγω του ένστικτου αυτοσυντήρησης θέλει να επανέλθει σύντομα στα κιλά που ήταν για μεγάλο χρονικό διάστημα. 

Αυτό που πρέπει να κάνεις περισσότερο στην αρχή και λιγότερο με τον καιρό είναι τακτικός έλεγχος βάρους. 

Όσο κι αν δεν σου φαίνεται στα ρούχα σου, όσο κι αν οι άλλοι σου λένε τα καλύτερα, εσύ πρέπει να ζυγίζεσαι μία φορά την εβδομάδα και να θέσεις κόκκινα καμπανάκια. 

Π.χ. μόλις το βάρος σου αυξηθεί κατά δύο κιλά, το κόκκινο καμπανάκι ανάβει και επιστρέφεις στο αυστηρό σου πρόγραμμα διατροφής μέχρι να φύγουν. 

Όσο περισσότερο έχεις το ιδανικό σου βάρος τόσο πιο εύκολο θα είναι να το διατηρείς! ;)

Καλή επιτυχία!


Ακόμη: Τρικ Της Στιγμής Για Να Φανείς Αμέσως Με Πολύ Λιγότερα Κιλά!





Για περισσότερο SUXUMUXU πατήστε Like στη σελίδα μας στο Facebook και ακολουθήστε μας στο Twitter! :)



Εάν σου άρεσε αυτό το άρθρο, μοιράσου το! »»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου