Ψωμάκια, χοντρά μπούτια και κυτταρίτιδα; Εξαφάνισέ τα μόνη σου σε λίγες μέρες!



Αδυνάτισμα, Κυτταρίτιδα, ψωμάκια, τοπικό βάρος, πάχος, Δίαιτα, Σώμα, τοπικό αδυνάτισμα,

Αφαίρεσε μόνη σου πόντους από τα μπούτια, τα μπράτσα, και όποιο άλλο σημείο δεν μπορείς να καταπολεμήσεις αρκετά με δίαιτα και εντελώς ανέξοδα.



Για να καταλάβεις όμως γιατί και πως θα καταφέρεις να βελτιώσεις τη φόρμα του σώματός σου, διάβασε και δες τις φωτογραφίες - αποδείξεις:

Γιατί έχεις τοπικό πάχος;

Αν το σκεφτείς, το λίπος συσσωρεύτηκε σε συγκεκριμένα σημεία στο σώμα σου διότι: 1. εκεί είναι οι λιποαποθήκες σου (κληρονομικό άρα δεν μπορείς να κάνεις τίποτα) και 2. διότι δεν κινείς αρκετά το σημείο αυτό.

Ξέρεις ότι το τοπικό πάχος δεν είναι θέμα βάρους;

Θέλεις αποδείξεις; Οι παρακάτω γυναίκες έχουν ακριβώς τα ίδια κιλά και στις δύο φωτογραφίες τους.

Αδυνάτισμα, Κυτταρίτιδα, ψωμάκια, τοπικό βάρος, πάχος, Δίαιτα, Σώμα, τοπικό αδυνάτισμα,

Αδυνάτισμα, Κυτταρίτιδα, ψωμάκια, τοπικό βάρος, πάχος, Δίαιτα, Σώμα, τοπικό αδυνάτισμα,

Αδυνάτισμα, Κυτταρίτιδα, ψωμάκια, τοπικό βάρος, πάχος, Δίαιτα, Σώμα, τοπικό αδυνάτισμα,

Άρα το ξεκαθαρίσαμε πως η δίαιτα και το χάσιμο βάρους, δεν είναι η λύση σου για το τοπικό πάχος. :)

Η απλούστατη λύση για το τοπικό πάχος; 

Να ξεκουνήσεις λίγο τα σημεία που θέλεις να "μαζέψεις". Όχι, δεν χρειάζεται απαραίτητα γυμναστήριο και όχι, δεν χρειάζεσαι συγκεκριμένο χρόνο και χώρο για να το καταφέρεις.

Θέλει μονάχα για μόλις 20 μέρες να μην το βγάλεις από το μυαλό σου και σε κάθε ευκαιρία να το γυμνάζεις μόνη σου. Η αλήθεια είναι πως μόλις αρχίσει η μεταμόρφωσή σου, την πρώτη κιόλας βδομάδα, δεν θα χρειάζεσαι κίνητρα και υπενθυμίσεις αλλά το όλο θέμα είναι να ξεκινήσεις.

Να τί θα κάνεις:

(δεν χρειάζεται να τα κάνεις όλα μα ό,τι επιλέξεις, θα το κάνεις κάθε μέρα)
- κάθε φορά που το θυμάσαι όσο κάθεσαι στο γραφείο σου ή οδηγάς, σφίξε 20 φορές τους γλουτούς
- κάθε φορά που το θυμάσαι όσο πλένεις τα πιάτα, σήκωσε από 20 φορές πλάγια τα πόδια σου
- κάθε φορά που απλώνεις ρούχα λύγισε μέχρι ψηλά το γόνατό σου σε κάθε πόδι, 20 φορές.
- κάθε φορά που βλέπεις σειρές στον καναπέ κάνε 20 ψαλιδάκια
- κάθε φορά που πηγαίνεις τουαλέτα στη δουλειά σου, πριν βγεις, κάνε 10 βαθιά καθίσματα
- κάθε φορά που περπατάς, περπάτα ελαφρά πιο γρήγορα και σήκωνε λίγο παραπάνω τα γόνατα.
και κυρίως,
- μην αλλάξεις διαιτολόγιο, μπορείς να τρως ό,τι και όσο έτρωγες και πριν. ;)

Όπως είδες, απλά πρέπει να βάλεις στην καθημερινή σου ρουτίνα λίγη, ελάχιστη κίνηση στο σημείο που έχει συσσωρευτεί το τοπικό πάχος και η κυτταρίτιδα και πολύ γρήγορα, το σώμα σου θα ανταποκριθεί. Αρκεί να μην αφήσεις μέρα να πάει χαμένη και στιγμή που θα μπορούσες να κινήσεις λίγο τους μυς αυτούς.

Αν θέλεις πιο γρήγορα αποτελέσματα σε πόντους και καμπύλες, κάνε παραπάνω επαναλήψεις (π.χ. αντί 20 κάνε 30 κάθε μέρα κτλ.).

Αδυνάτισμα, Κυτταρίτιδα, ψωμάκια, τοπικό βάρος, πάχος, Δίαιτα, Σώμα, τοπικό αδυνάτισμα,

Γράψε μας τις εντυπώσεις σου, πραγματικά δεν θα το πιστεύεις ότι ήταν τόσο εύκολο και καθόλου θέμα αλλαγής διατροφής*!

*Αν βέβαια, προσέξεις έστω και λίγο τη διατροφή σου, τότε πραγματικά θα εντυπωσιαστείς! 

Διάβασε ακόμα:


Πώς να αδυνατίσεις στα μπούτια σου!

Γυμναστική Στο Σπίτι. Τα Καλύτερα YouTube Κανάλια για Δωρεάν Γυμναστήριο!

Τρικ της στιγμής για να φανείς αμέσως με πολύ λιγότερα κιλά!

Τα βασικά για να χάσεις βάρος και να το διατηρήσεις


Για περισσότερο SUXUMUXU ακολούθησέ μας στο Twitter! :)


Εάν σου άρεσε αυτό το άρθρο, μοιράσου το! »»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου